Wymagane dokumenty w dniu wyjazdu:
wypełniona karta kwalifikacyjna
ksero karty szczepień,
ważna legitymacja szkolna.
Wyjazd dnia 7 lipca 2016 roku o godzinie 11:00
Miejsce zbiórki: Arena Ursynów ul. Pileckiego Warszawa (możliwość zabrania uczestników obozu "po drodze" po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownikiem obozu)
Rzeczy niezbędne do zabrania:
-kurtka przeciwdeszczowa
-krem z filtrem UV
-czapkę z daszkiem
-strój kąpielowy oraz czepek
-2 pary obuwia sportowego
-mały plecak lub torbę
-ubrania sportowe oraz wyjściowe: spodenki, koszulki, skarpetki, bielizna, dres, klapki, dwa ręczniki średniej wielkości oraz 1 mały,kosmetyki
Opcjonalnie:
-kieszonkowe
-telefon komórkowy do korzystania tylko w czasie wolnym w godzinach 14:00-15:00 ew.według indywidualnej potrzeby rodzica/uczestnika (za sprzęt elektroniczny kadra nie ponosi odpowiedzialności- dot. zgubienie oraz zniszczenie), gdyż uczestnicy będą mieli wypełniony cały dzień zajęciami sportowymi oraz edukacyjnymi.
Rzeczy najważniejsze do zabrania:
1. uśmiech
2. dobry humor
3. energię
;-)
Uczestnikom życzymy wielu niezapomnianych i wspaniałych wrażeń, a Rodzicom spokojnego wypoczynku
|